Muka Bengkak, Kering & Kusam. Kini Flawless Dan Glowing. Meh Kami Bocorkan Rahsia.


Assalamualaikum

Siapa yang taknak muka flawless kan? Tipu la kalau korang taknak nampak lawa. Mesti insekiyo kan bila tengok akak-akak cantik lalu depan korang kan? Meh, pyka ada rahsia nak bagi tahu ni hehe. Rahsia dia senang je.. Jeng.. Jeng.. Jeng..



Ada banyak faktor yang membuatkan kulit kita break out teruk. Antaranya, mungkin kulit kita tak sesuai dengan produk yang kita pakai, kulit terlalu sensitif, kandungan produk yang kita guna tu ada bahan kimia berbahaya dan tak mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).
Sebab tu penting untuk kaji dulu bahan dalam produk yang korang pakai tu. Tapi, dengan Cetaphil, korang tak payah risau! Cetaphil ni memang produk yang selamat dan dah pun diuji secara klinikal oleh pakar dermatologi.
Selain tu, Cetaphil jugak berupaya membuang kotoran dan minyak berlebihan di kulit kita. Seterusnya membuatkan kulit kekal lembut sepanjang hari. Kalau kulit korang jenis sensitif pun korang boleh guna tanpa ragu-ragu sebab Cetaphil ni sesuai untuk semua jenis kulit.
Daripada bayi hingga orang dewasa. Semua boleh guna!

Tak percaya?! Baca kisah mereka...

Macam Lana Hazis ni, dari muka break out teruk, sekarang flawless dah! Selama 6 bulan penggunaan, kulit dia dah kembali pulih dan sihat. Kalau korang nak tahu rutin penjagaan kulit Lana dengan Cetaphil, klik sini.



Baca seterusnya disini 

0 Comments