Islamic Art Appreaciations Week (IsAW 2.0) - Kelab Kebudayaan dan Kesenian Islam



ha, cemekom! buat apa tu? Sejak dua menjak ni asyik post giveaway dengan segmen je kan? So, harini nak kongsi sikit pengalaman menjadi crew di salah sebuah program di KUIS. Program yang dianjurkan oleh Kelab Kebudayaan dan Kesenian Islam ini berlansung selama 3 hari iaitu pada hari selasa, rabu dan jumaat. Program IsAW 2.0 ini ialah satu program yang sangat unik kerana ada satu slot dimana hanya muslimat sahaja yang dibenarkan masuk, muslimat sahaja yang membuat persembahan dan muslimat sahaja yang mengawal gerak kerja didalam Audi Dr. Zainuddin Jaafar. Maaf pyka tak boleh nak upload gambar persembahan. Banyak sangat. Cuma boleh belanja gambar crew sahaja.




Kami sebenarnya Biro Multimedia. Pyka ditugaskan untuk membuat poster bagi program ini. Huhu. Huru hara jugak la sebab pyka banyak guna photoshop sekali pyka cuba untuk guna illustrator. Tapi apa-apa pun Alhamdulillah, walaupun poster agak haru biru, tapi tetap diterima. Well, usaha itu pentingkan. hehe. Nah belanja sikit gambar poster






0 Comments